środa, 18 marca 2015

Aby wygrać, trzeba grać

Dziś chcę podzielić się z Wami moim szczęściem :) Tytuł już nieco podpowiedział, ale nie jest to milion w totka... Jesienią wzięłam udział w prostym konkursie organizowanym przez norweski magazym Bolig Pluss oraz francuski Le Creuset. Do wygrania był zestaw naczyń tejże firmy:) I w lutym, moje drogie, otrzymałam wiadomość od działu marketingu Bolig Pluss, że jestem jedną z trzech zwyciężczyń !!!!!!!!!!! Jupiiiiiiiiiii!!!!!!!! Ale nic nie mówiłam, do puki wygrana nie dotarła. A dotarła oczywiście wtedy, jak byłam w Polsce na feriach :P

Teraz ją już mam, już się chwalę, już używam.... Piękny kolor ocean blue. Jestem tym szczęśliwsza, że to moja pierwsza wygrana w tego typu konkursach.





7 komentarzy:

  1. O rany! Ale czad!!!Piekne!Piekne!!!
    Gratulerer:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknej wygranej:)
    Szczęściara!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet!!!! Super wygrana, gratulacje! Żeby wygrywać - trzeba grać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za maila, już odpisałam:)
    Mam nadzieję, że wypoczęłaś w kraju przodków?
    Nagrodę otrzymałaś przepiękną! Serce rośnie od takich prezentów. Pozdrowienia i zapraszam do polubienia mnie na fejsie jeśli masz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuniu jestem w tych garach zakochana.
    Fantastyczna niespodzianka.
    Ja choruje na czerwono pomarańczowy kolor.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Ładny komplet i nie bedziesz miała problemu, co do niego dobrać, bo nie jest w stylu narzucającym cokolwiek. Pozytywnie zazdroszczę, ja do wygranych nie mam kompletnie szczęścia.

    OdpowiedzUsuń